ترجمه آهنگ 4 Chance از ss501
bia2looloo
نگارش در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط zahra saeng

4 Chance
هیونگ جون: شماره 1
لباسای شیکت رو بپوش و عینک آفتابیت رو بزن
مچتو گرفتم. می خوام کراواتم رو به خاطر تو درست کنم.
کم کم بدون این که خودمم بدونم دارم همونجوری میشم که تو می خوای
پس دیگه زود بیا طرف من
یونگ سنگ: شماره 2
یهویی خودت رو نشون بده تا همه نگاهارو اسیر کنی
تو وادارم کردی نشون بدم که دوستت دارم می خوام یه چیزی بگم
تا مجبورشی یه خورده بیشتر عاشقم شی
تا من رو در وجود خودت حس کنی
همه:
تو رو بی رحمانه دنبال خودم می کشونم و دست و پا تو با عشقم می بندم
اینجوری همه عاطفه سرشارم نصیب تو میشه
جونگ مین:
عاشقتم من رو با خودت ببر. می خوام یه سبک نو ایجاد کنم.
یونگ سنگ:
حتی اگه یه بار باشه خوبه بجنب یه بار دیگه امتحان کن
من می خوام امشب فقط با تو باشم
جونگ مین: شماره 3
توی چشمام نیگا می کنی و تظاهر می کنی نگاه نکرده ای
من رو می رقصونی تا تو رو برقصونم و آرام به سمت خودم بکشونم
این جوری می تونی من روکه نزدیکت حرکت می کنم حس کنی
درحالی که قلبت همین طور میزنه آروم به طرفم میای
همه:
بی رحمانه تو رو دنبال خودم می کشونم و دست و پا تو با عشقم می بندم
اینجوری عاطفه سرشارم نصیب تو میشه
هیونگ جون:
عاشقتم من رو با خودت ببر . الان می خوام یه سبک نو ایجاد کنم..
یونگ سنگ:
حتی اگه یه باره قبوله بجنب و امتحانش کن
من امشب می خوام فقط با تو باشم
کیو جونگ:
وقتشه همین حالا وقتشه
به سمت تو میرم. تو بهم می گی که بیام
احساس واقعیت رو بهم بگو. چی قلب تو رو مجذوب می کنه؟
عزیزم بجنب
عزیزم بجنب
عزیزم بجنب
هیون جونگ :
بالاخره وقتشه. تو به من نزدیک میشی
می خوامت . می خوامت. می خوام با یه سبک نو اینو بهت بگم.
خودم می دونم! میخوام احساساتت رو از بین ببرم
تا بتونم خودم رو جایگزینشون کنم.
همه:
بی رحمانه تو رو دنبال خودم می کشونم و دست وپات رو با عشقم می بندم
اینجوری همه عاطفه سرشارم نصیب تو میشه
هیونگ جون:
عاشقتم من رو با خودت ببر.من فقط می خوام یه سبک نو ایجاد کنم.
یونگ سنگ:
حتی اگه یه بار باشه خوبه بجنب یه بار دیگه امتحانش کن
امشب می خوام فقط با تو باشم.
همه:
بی رحمانه تو رو دنبال خودم می کشونم ودست وپات رو با عشقم می بندم.
اینجوری همه عاطفه سرشارم نصیب تو میشه.
کیو جونگ:
عاشقتم.من رو با خودت ببر.من فقط می خوام یه سبک نو ایجاد کنم.
یونگ سنگ:
حتی اگه یه باره خوبه بجنب یه بار دیگه امتحانش کن
می خوام امشب فقط با تو باشم
کیو جونگ:
وقتش رسیده وقتش همین الانه
من به سمت تو میام. تو بهم میگی که بیام
احساس واقعیت رو بهم بگو .چی قلبت رو مجذوب می کنه؟
عزیزم بجنب
عزیزم بجنب
عزیزم بجنب
هیونگ جون:
بالاخره وقتشه و تو به من نزدیک میشی
می خوامت .می خوامت. می خوام اینو به یه سبک نو بهت بگم.
خودم می دونم!می خوام احساساتت رو از بین ببرم
تا بتونم خودم رو جایگزینشون کنم
همه:
بی رحمانه تو رو دنبال خودم می کشونم ودست وپات رو باعشقم می بندم.
اینجوری همه عاطفه سرشارم نصیب تو میشه
هیونگ جون:
عاشقتم.من رو با خودت ببر .الان می خوام سبک نویی رو ایجاد کنم.
یونگ سنگ:
حتی اگه یه باره خوبه . بجنب ویه بار دیگه امتحانش کن
امشب می خوام فقط با تو باشم..............................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: